My Birthday ~All week

Ieri a fost ziua mea, o zi minunată, cu dulciuri (pentru părinți desigur, eu încă pap numai lăptic), muzică, joacă și plimbărică. Am avut voie să fac tot ce vreau (de obicei am voie, dar acum și mai mult). Mami și tati spun că sunt alintat, dar de fapt eu știu ce vreau și cer acel lucru (ce vină am eu că primesc mereu ce îmi doresc?! :-P)

Pentru că a fost o zi cu soare (de obicei plouă și este frig) am ieșit la plimbărică. Ce poate fi mai frumos decât să privești frunzele copacilor, florile, razele soarelui (recunosc, nu îmi prea plac :-D)?!

IMG_20130820_130506 IMG_20130820_130702

My outfit: pants & hoodie by IDEXE’, Body by H&M

Am avut și tortuleț și alte dulciuri, chiar dacă le-au mâncat părinții (o să cresc eu mare și o să le iau și eu dulciurile).

1185410_536731373047833_1692274897_n

Astăzi continuăm să ne jucăm, afară este cam ploios, dar poate se face frumos să ieșim la plimbărică! Deocamdată o să mai dorm puțin(m-am trezit dimineată doar ca să le dau părinților trezirea :-)) și apoi mă trezesc pentru că am multe de făcut. Abia aștept să mai stau puțin pe burtică, să mă joc cu mami și apoi să mai cânt câte ceva cu tati. O zi cu zâmbet vă doresc!

Leave a Reply

