Prima vizita la McDonald’s :-)

23.07.2013 >> Ieri a fost o zi foarte frumoasa si am iesit cu parintii la plimbare. A fost asa placut si soare si atat de multi copii (abia astept sa cresc mare sa ma joc cu ei).

Am vazut cladiri, copaci, floricele si le-am analizat foarte bine ca nu cumva sa imi scape nici un detaliu (e prima data cand ies in oras si nu dorm) 😛 .. 

Si pentru ca dupa orice plimbare trebuie sa papam ceva am fost la McDonald’s 🙂 E un loc foarte dragut, cu multe culori si lumini. Era si un copilas care plangea; cum poti sa plangi cand in jurul tau este asa frumos, eu nu stiu (poate cand o sa cresc mare o sa aflu). 

Pentru ca era prima mea vizita la ei am fost foarte atent si am observat fiecare coltisor, fiecare culoare, litera si lumina. Hmmm..ceva interesant e ca oamenii mancau din niste obiecte.. de ce? inca nu stiu… eu mananc de la mama si nu as schimba nimic.. dar cine stie?..cine ii intelege pe oamenii mari?!.. Era si muzica, draguta, dar nu la fel cum e la noi acasa (o prefer pe a noastra).

Apoi, pentru ca imi era putin fomita am papat (yummyyy!!! cel mai bun laptic), dar nu foarte mult pentru ca nu am vrut sa pierd nici o miscare din acest loc dragalas.

Ca sa inchei, cred ca am inteles de ce oamenii vin la McDonald’s! E din cauza culorilor si a luminilor! Sunt sigur! 🙂 

P.S. Am pus-o pe mami sa scrie in locul meu pentru ca eu sunt inca mic (dar o sa cresc eu mare!!!!). Acest text a fost scris pe data de 23 Iulie pe pagina mamei si pentru ca l-am considerat dragut l-am pus si aici 🙂

IMG_20130722_122346

IMG_20130722_122500

IMG_20130721_102146

IMG_20130729_160240

IMG_20130721_102239My Outfit:

Overall bought  by my grandma

1. Bodysuit by Name It

2. Bodysuit by H & M.

Leave a Reply

