Smile!

IMG_20130823_143247

Astăzi mami mi-a citit poezii și am găsit una foarte frumoasă scrisă de Ion Minulescu, plină de optimism și iubire!  Poezia se numește “Zâmbește”. Lectură plăcută!

Când ţi se pare atât de greu,

S-asculţi cum lumea te bârfeşte

Atunci, ascultă sfatul meu… Zâmbeşte!

Şi când cel ce-l iubeşti curat

Nepăsător te părăseşte,

Nu te uita că e-ngânfat… Zâmbeşte!

Păstrează-mă în ochii tăi

Să fiu mereu cu tine.

Azi te iubesc mai mult ca ieri

Şi mai puţin ca mâine.

Şi dacă totuşi mă iubeşti

Păstrează-mi amintirea.

Şi nu uita că într-o zi

Ţi-am dăruit iubirea!

Nu uitați: viața e mai frumoasă când zâmbiți, iubiți, trăiți în culori!

Leave a Reply

