Dimineaţă cu zâmbet

IMG_20130715_091721

7:20 am… eram încă în lumea viselor… cele 7 ore de somn nu isi facusera incă efectul, iar visul era abia la inceput… deodata am simtit ca ceva se misca in pat… am crezut ca mi se pare asa ca am preferat sa dorm in continuare (chiar voiam sa imi continui visul :P).. pilota se misca din nou… hmmm.. am inceput sa ma gandesc ca poate e un soricel.. acum nu mai deschideam ochii de frica si incercam sa imi adun energia si sa zbor din pat (am o imaginatie foarte bogata). Miscarile se intensifica… ma gandesc totusi ca nu are cum sa fie un soricel, si deschid ochii (numai asa putin, sa vad ce se intampla): doi ochi mari, sclipitori, ma priveau insistent si parca spuneau “hai, trezeste-te!!!”  Clipesc de 2 ori si incerc sa deschid ochii (nu sunt o persoana matinala); aceeasi ochi mari ma priveau fara sa clipeasca, parca si mai insistent. Cobor privirea si ma intampina un zambet atat de larg si de frumos cum nu am vazut niciodata (parca spunea: yupiiii, te-ai trezit! buna dimineata!).  Desigur ca m-am topit instantaneu!! Ce somn? ce vise? era cel mai frumos lucru pe care il vazusem!!  Ma dezmeticesc si privesc in stanga mea: puiutul de om se trezisera si isi pusesera piciorusele pe ale mele si astepta sa ma trezesc (nici o sansa).  Bineinteles ca s-a plictisit si a gasit repede si solutia (stie sa obtina ce vrea).  Bucuros ca i-a reusit nazdravania, bucuroasa ca m-am trezit asa frumos (aveam inca un ochi inchis) am inceput sa ne jucam, sa zambim, sa cantam si sa vorbim (in cazul lui îgî, ga, ba, îhî, ggg – isi sustine parerea si insista pana e convins ca am inteles)! Si am tinut-o asa 3 ore… Apoi s-a uitat frumos in ochii mei (cei mai “calzi” ochi pe care i-am vazut), mi-a zambit (cu acel zambet cu care stie ca poate obtine orice) si a dat de inteles ca el si-a facut datoria, mi-a dat trezirea, si ca e timpul pentru micul dejun si somnic.. M-am conformat cerintelor (acum eram mega treaza si gata de joaca) si i-am indeplinit dorinta. In cateva minute a adormit (dar asta nu inseamna ca nu mai deschide cate putin ochisorii sa vada ce fac si daca mai sunt acolo ~ e foarte smecheras).

Imi pregatesc repede micul dejun si revin langa el ca sa vada ca imi tin promisiunea si stau aproape. Astept cuminte urmatoarea partida de joaca!

P.S. Desigur ca am scris cu o mână pentru că de cealaltă mă ţine el (sa se asigure ca nu imi vine ideea “nebuna” de a fugi de langa el :))

Leave a Reply

