Autumn Love

Cum să nu ne placă toamna ?!

Toamna inseamna plimbari prin frunzele cazute din copaci..

Toamna inseamna  sa savuram o ciocolata calda cu scortisoara..

Toamna insemna culori inedite..

Toamna inseamna copii alergand prin parc prin frunze ruginite..

Toamna inseamna romantism..

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Nervi de toamna (G. Bacovia)

E toamnă, e foşnet, e somn…
Copacii, pe stradă, oftează;
E tuse, e plânset, e gol…
Şi-i frig, şi burează.

Amanţii, mai bolnavi, mai trişti,
Pe drumuri fac gesturi ciudate –
Iar frunze, de veşnicul somn,
Cad grele, udate.

Eu stau, şi mă duc, şi mă-ntorc,
Şi-amanţii profund mă-ntristează –
Îmi vine să râd fără sens,
Şi-i frig, şi burează.

Enjoy Autumn!

Leave a Reply

